Tonår

tonar 1

Går du högstadiet eller gymnasiet? Välkommen på tonår! Det är fredagkvällar fyllda med häng, aktiviteter, sköna människor, Gud, skratt och en hel del fika.

Tonårskvällarna ser vanligtvis ut så här:

• 19.30 Start
    Vi hälsar välkomna i kyrksalen och ger info om kvällen.
    Aktivitet (Alltifrån lekar och tävlingar till filmkväll och samtal om livets viktiga frågor.)
  • 21.00 Andakt i kyrksalen. Vi sjunger, en ledare delar några tankar, vi ber och tar en stund i stillhet. På Tonår får man vara med oavsett om man tror på Gud eller inte. Vår inställning är att man får komma precis som man är.
  • 21.30 Fika
    Vi fikar, pratar och fortsätter kvällen med spel, pingis och med det som tonåringarna önskar att göra. Fikat kostar 20:-/gång. Det finns fikakort att köpa för 150:-/10 ggr. Fikat betalas kontant.
  • 24.00 Så låser vi kyrkan
    Det är tillåtet att vara kvar så länge som det finns ledare kvar. Ibland så stänger vi inte förrän långt in på natten.

Följ oss på instagram för att få veta vad vi gör just den här veckan: Tonår i Örbyhus

Vill du ha SMS om veckans program? Säg till någon av ledarna på tonårskvällarna så lägger de till dig i listan.

Medlemsavgift för Equmenia Örbyhus

Medlemsavgiften är för närvarande 150 kr/termin.

Medlemsavgiften betalas in till Equmenia Örbyhus bankgiro: 5427-8650, märk inbetalningen med ”Namn + Personnummer (10 siffror)”.

Du kan också swisha in medlemsavgiften till swishnummer: 123 390 81 00

Medlemsavgiften hjälper till att bekosta verksamheten som vi bedriver i Equmenia Örbyhus. Du betalar en medlemsavgift oavsett hur många verksamhetsgrupper du finns med i.

Alla deltagare är försäkrad under våra aktiviteter, samt till och från dessa. Mer info om försäkringen finns på equmenia.se.

Swish QR